CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 19, 2011

Cabaran minggu ke 5 hingga kini...

Dalam sehari, beberapa kali aku muntah...pagi confirm.. tengahari depends..kalau makan lalu, ada selera, insyaAllah tak muntah..tapi berapa kali je yang aku ada selera pun..selalunya nasi separuh pun tak pernah habis sejak  mengandung.. Bila hari menjangkau senja dan malam.. badan jadi letih semacam..dan mula lah muntah2 balik... sampai la sebelum tidur.. Baru ku tahu..susahnya mengandung.. tanya kawan2, ada yang tak merasa langsung pengalaman muntah2 tu.. rilek jer... jeles pulak dengar..hehe.. tapi, tak apalah..mungkin ini dugaan untuk ku ketika mengandung... harap2 tak berpanjangan..dan tak teruk.. Bab makan tu, paksa diri jugak lah untuk makan..sebelum ni, aku tak demand sangat makan sedap..tapi masa mengandung ni..kalau tak sedap, aku kuis2 sesuap dua je.. nak masak sendiri tak larat.. tapi kadang2 kalau aku larat, masak lah jugak weekend.. ataupun, kalau nak makan sedap, tapi tak nak penat, makan umah mak atau mentua.. huhu...weekend je lah..

1 comment: